تقدیم به تمام زندگیم

دوستت دارم به قدری که شمع پروانه را دوست دارد                                                                                                                                      

 دوستت دارم به قدری که زمین تشنه باران را دوست دارد

 

دوستت دارم ای واعظ تنهایی من

                                                                                                                                                                               

 دوستت دارم به قدری که یک عاشق و معشوق یکدیگر را دوست دارند

                                       

 

 

 

...دوستت دارم علی عزیزم تو تنها پشتیبانم هستی عشق من...  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 1 تير 1393برچسب:,

] [ 23:3 ] [ علی و هانیه ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه